Odstop od naročila in vračila

Potrošnik lahko v 15 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, brez navedbe razlogov za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku.
Potrošnik mora najkasneje v 15 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.

Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano in v nespremenjeni količini, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Na podlagi 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov vračilo kozmetičnih izdelkov in kozmetičnih sestavin ni mogoče. Vračilo kozmetičnih izdelkov in sestavin je mogoče samo v primeru, da je bila storjena napaka s strani Unguentarium® -a (poslani napačni izdelki ali napačne količine). V takšnem primeru je možno kozmetični izdelek ali kozmetično sestavino reklamirati le, če njegova embalaža še ni odprta in ni odstranjeno varovalo ali varovalna folija.

V primeru napačno poslanih izdelkov, krije vse stroške ponovnega pošiljanja ponudnik (Unguentarium®).

Za čim hitrejšo in enostavnejšo rešitev problema je nujno sodelovanje tudi s strani kupca.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!